НЕПОСТОЈЕЋА ПРОШЛОСТ ДАЛЕКЕ БУДУЋНОСТИ. О КОМПОЗИЦИЈИ POST-EXCAVATION ACTIVITIES СВЕТЛАНЕ МАРАШ
Сажетак
У тексту је интерпретирана електроакустичка радиофонска композиција Светлане Мараш Post-Excavation Activities (2020). Композициони принцип који ауторка назива инверзијом конкретне музике, а који укључује рад са звуковима дигиталног порекла чија је сврха да личе на пронађене звучне артефакте, упоређен је са архивима имагинарног. Пратећи намеру Светлане Мараш да медиј представи као звучећи композициони слој, анализирано је које је звучне објекте у делу могуће репрезентацијски одредити и како они учествују у комуникативности музичког дела. Истакнут је значај радија као медија, али и контекст Електронског студија Радио Београда у коме су материјали за композицију настајали.
Сва права задржана (c) 2022 Интернационални часопис за музику Нови звук
Овај рад је под Creative Commons Aуторство-Nекомерцијално-Без прераде 4.0 Интернационална лиценца.