Атила Сабо, Посттонални контекст и наративна функција хармонског језика: Шостакович, Хиндемит, Барток

  • Ана Стефановић Универзитет уметности у Београду, Факултет музичке уметности, Катедра за музикологију

Сажетак

Приказ књиге

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Ана Стефановић, музиколог, редовни професор на Факултету музичке уметности Универзитета уметности у Београду. Такође је истраживач при Институту за музиолошка истраживања (IReMus) у Паризу. Магистрирала је на Факултету музичке уметности у Београду, а докторирала на Универзиту Paris IV ‒ Sorbonne. Главне области њених истраживања су: барокна опера, соло песма, однос музике и текста, питања из домена музичке херменеутике, музичке наратологије и музичке стилистике. Аутор је бројних чланака и студија из области музикологије и музичке теорије, објављених у интернационалним и националним часописима, колективним монографијама и зборницима радова. Сарадник је на више научних пројеката у земљи и иностранству. Учествовала је у организацији бројних међународних конференција и у уређивању колективних монографија и зборника радова. Објавила је књиге: La musique comme métaphore. La relation de la musique et du texte dans l’opéra baroque français: de Lully à Rameau, Paris, L’Harmattan, 2006; Temporality and Narrativity in Music Drama, Belgrade, FMU, 2017, kao i Antologiju srpske solo-pesme I–VI, Beograd, UKS, 2008–2014.

Објављено
2025-01-19