Пријавите се или Регистрација да пријавите чланак.

Услови за предају прилога

Као део поступка пријаве прилога, аутори су дужни потврдити складност прилога који пријављују са свим следећим ставкама. Ауторима који се не придржавају ових смерница пријаве могу бити враћене.
  • Рад који прилажем није раније објављиван, нити се налази у процесу разматрања у другом часопису (или је објашњење обезбеђено у коментарима уреднику).
  • Фајл који прилажем је у формату OpenOffice, Microsoft Word, RTF, или WordPerfect.
  • Где је могуће URL-ови референци су приложени.
  • Текст има проред 1,5, користи фонт Times New Roman величине 12, користи курзив уместо подвлачења (изузев URL адреса) и илустрације, табеле и прилози су смештени унутар текста на одговарајућим местима или на крају.
  • Текст са упутствима везаним за стил и библиографске захтевиме је у Упутства за ауторе, која се налазе у секцији "О часопису".

Смернице за ауторе

Пријављивање радова подразумева да су у питању оригинални, необјављени радови, као и да се њихово објављивање не разматра на неком другом месту.

Број речи

  • Научни чланци: 3000–5000 речи; највише две стране нотних примера. Изворне студије и стручни текстови опремају се апстрактом (око 100 речи), резимеом (око 400 речи), кључним речима (5–10) и кратком биографијом (професија, звање, институција, комплетна поштанска и електронска адреса).
  • Рецензије и прикази: 1000–1500 речи.

Техничка упутства

  • Радови се шаљу у електронској верзији (путем e-mail-a; електронски формати .docx, .doc, .rtf), у фонту Times New Roman, ћириличном писму величине 12 типографских тачака и у прореду 1,5.
  • Нотни примери, табеле, прилози и друго би требало да буду именовани ауторовим именом и редним бројем примера. Електронски формати: .pdf, .tiff, .jpg (висока резолуција). Молимо Вас да контактирате уредништво пре него што пошаљете илустрације у електронској форми.
  • Текстови који се достављају на страном језику (уколико их је превео аутор) треба да буду претходно лекторисани.
  • Текст треба да буде форматиран као justified. На крајевима редова, речи не делити цртицом. Не користити bold, осим за посебна визуелна истицања (на пример, наслови, ознаке примера, итд). Испод наслова поглавља, табела, нотних примера и друго, ред се не увлачи. Избегавати скраћенице колико је могуће. Не користити ступце, табеле и нотне примере у главном тексту.
  • За векове треба користити римске бројеве.

Цитирање и референце

  • Напомене у тексту се куцају као Footnotes, не као Еndnotes.
  • Страна имена се пишу фонетски, а при првој појави имена и етимолошки (у загради).
  • Речи које у оригиналу треба да буду писане латиницом обавезно подвући.

У напоменама, библиографске јединице наводити на следећи начин:

Књига
– Deryck Cooke, The Language of Music, London, Oxford University Press, 1959.

Чланак
– Hermann Danuser, „Zur Kritik der musikalischen Postmoderne", Neue Zeitschrift für Musik, 12, 1988, 4–9.
– Michel Foucault, Pierre Boulez, „Contemporary Music and the Public", in: John Rahn (Ed.), Perspective on Musical Aesthetics, New York – London, W. W. Norton & Company, 1994, 83.
– Душан Михалек, „Последња лекција Стане Ђурић-Клајн", у: Мирјана Веселиновић-Хофман и Мелита Милин (ур.), Стана Ђурић-Клајн и српска музикологија, Београд, Музиколошко друштво Србије, 2010, 165–170.

После прве појаве, библиографске референце у напоменама наводити скраћено (Deryck Cooke, нав. дело; исто). Користити скраћеницу уп. уместо "упореди са".

Код наводника који иду уз енглеске наслове: у српској варијанти текста следе се правила српског језика (значи, улазни наводници за наслове на свим језицима су доњи), а у енглеској варијанти се следе правила енглеског језика (значи, улазни наводници за наслове на свим језицима су горњи).

У коначном списку Референци тј. Цитираних дела, библиографске јединице наводити на следећи начин:

Књигe:
– Cooke, Deryck: The Language of Music. London: Oxford University Press, 1959.
– Adorno, Theodor W.: Mahler. A Musical Physiognomy. Transl. by Edmund Jephcott. Chicago and London: The University of Chicago Press, 1992.

Чланци
– Danuser, Hermann: „Zur Kritik der musikalischen Postmoderne", Neue Zeitschrift für Musik, 12, 1988, 4–9.
– Foucault, Michel; Pierre Boulez: „Contemporary Music and the Public", in: John Rahn (Ed.), Perspective on Musical Aesthetics, New York – London, W. W. Norton & Company, 1994, 83–89.
– Михалек, Душан: „Последња лекција Стане Ђурић-Клајн", у: Мирјана Веселиновић-Хофман и Мелита Милин (ур.), Стана Ђурић-Клајн и српска музикологија. Београд: Музиколошко друштво Србије, 2010, 165–170.

Изјава о приватности

Имена и имејл адресе унете на овом сајту биће коришћене искључиво за наведене потребе овог часописа и неће бити доступни ни за једну другу сврху или некој другој страни.